Brev:
Må vi give en baby på 4 mdr. kamillethe?
11. juni 2003
Alder:
4 mdr.
Må vi give en baby på 4 mdr. kamillethe?
Iflg. vores lokale sundhedsplejerske, så bør spædbørn (4 mdr.) ikke få kamillethe. Kan det være rigtigt?