Brev:
Rytme - puttetider
14. april 2010
Alder:
2 mdr.
Rytme - puttetider
Kære Helen
Min søn er nu 7 uger, og alt går rigtig fint; han vokser godt, sover godt og er en rigtig glad lille fyr :-).
Hvornår giver det mening at begynde at indføre en rytme med faste sengetider?
Kærlig hilsen
Birgitte