Brev:
Bog om amning
14. april 2010
Alder:
0 mdr.
Bog om amning
Hej Helen.
Jeg er nu i 13 uge, og har overtsået de første kritiske 12 uger - skønt!
Da jeg fik Freja kunne jeg ikke få amningen til at fungere grundet flere faktorer.
Kan du anbefale en god bog om amning jeg kan læse?
Jeg har fra da jeg fik bekræftet at jeg var gravid, ikke spist sukker. Mine sukkertal var høje i min graviditet med Freja, og da jeg vejer mere nu, er chancen der for graviditets sukkersyge. Styrer sukkertrangen med lidt sukkerfri slik og sodavand. Jeg har imidlertidig hørt at de sødestoffer der er i de produkter er meget skadelige, og at de kan ophobe sig i kroppen. Ved du noget om det?
Jeg har stadig ikke taget på grundet at jeg ikke spiser sukker, hvilket jeg ser som et positivt tegn, da min bmi er omkring 29. Jeg spiser ellers normalt.
Med venlig hilsen
Kristina.