Brev:
Kun en lur?
14. april 2010
Alder:
10 mdr.
Kun en lur?
Hej Helen
Min datter er næsten 10 mdr. mit spørgsmål er hvornår skal hun gå over til kun at sove en lur?
Hun sover ca et par timer til formiddag fra ca 9.30-11.30, men den sidste uge har jeg haft store problemer med at få hende til at sove 2 lur som ca er fra 14-15, hun har fra hun var ca 2 mdr kun villet sove lur i barnevogn mens den triller. Nu ligger hun og sparker alt af, tager sin strømper af og karter rundt i vognen selvom hun har sele på og hun klynker/græder dog ikke med tåre det tager og over en time inden hun falder til ro.
Der har ikke tidligere været disse problemer bare hun blev kørt i barnevogn. Hun har næsten heller aldrig sovet tre lure og vågner også 1 gang hver nat og får flaske, så hun er ikke det barn der sover mest.
Hun sover om natten fra ca 20-6.30 afbrudt af 1 flaske.
Med venlig hilsen
mor