Brev:
Mareridt? - 2 år, 3 mdr.
14. april 2010
Alder:
2 år, 3 mdr.
Mareridt? - 2 år, 3 mdr.
Hej Helen,
Min datter er 2 år, og har i et halvt års tid haft en rigtig god sove rytme. Men for et par uger siden begyndte hun at græde rigtig meget når hun skulle sove. Og nu er det sådan, at hver aften er hun ked af at hun skal sove, selv om vi har den samme rutine som vi plejer.
Hun falder i søvn efter lidt gråd, og så er hun begyndt at sove meget uroligt, hun græder i søvne nogle gange. Jeg ved ikke om det er de ting hun oplever om dagen hun bearbejder? Det er bare rigtig synd at hun ikke sover godt. Har du nogle ideer til hvad jeg kan gøre?
Hilsen