Brev:
Gylper stadig - 7 mdr.
12. april 2010
Alder:
7 mdr.
Gylper stadig - 7 mdr.
Hej Helen,
Har lige et tillægsspørgsmål, da du gerne vil have emnerne delt op :-)
Hvornår kan man forvente at vores drengs gylperi vil stoppe - og hvad er normalt?
Han har altid gylpet meget, og troede egentlig at det ville være meget aftagende, nu hvor han får grød/mos og mere fast føde, men det er det desværre ikke.
Der kommer fortsat meget, nogle gange i en sø på gulv, tøj og tæpper, mens det andre gange er lidt mindre. Det kan være i flere timer efter han har spist, at der kommer gylp. Synes efterhånden det er ved at være lidt ulækkert, da det faste føde som fisk osv. ikke lugter godt, og han får skiftet tøj flere gange om dagen.
Han virker ikke til at det generer ham selv, heldigvis. Har flere gange nævnt det hos lægen, men de mener ikke det er refluks, da han er i trivsel og tager fint på.
Men hvor længe fortsætter det, og kan vi gøre noget ved det? Vi har prøvet Infamil AR, da han var yngre, men synes ikke det havde den store virkning.
Som du kan læse i mit forrige brev, får han de 4 flasker dagligt, men kun fordelt på om dagen. Kan det have noget med det at gøre - at hans mavesæk er for fuld, og han derfor fortsat gylper?
Med venlig hilsen
A