Brev:
Mælkebehov - 10 mdr.
12. april 2010
Alder:
10 mdr.
Mælkebehov - 10 mdr.
Hej Helen
Min datter er knap 10 mdr og mit spørgsmål er omkring mælk(flaske).
Som det er nu får hun flaske ca 19.30 og så vågner hun et sted mellem kl 24-03 hvor hun så får en flaske som hun altid tømmer, og det er indtil for nylig at hun kun får 1 flaske om natten ellers har hun altid vågnet 2 gange og tømt 2 flasker.
Men hvor meget mælk skal hun have nu og kan jeg begynde at trappe stille ud af den flaske hun får om natten så hun kan sove igennem uden.
Med venlig hilsen
Mor