Brev:
Væk fra madrassen hver nat
4. april 2010
Alder:
4 år, 10 mdr.
Væk fra madrassen hver nat
Hej Helen
Vores datter er nu næsten 5 år gammel. Det sidste år har hun hver nat sovet i soveværelset på den madras, som vi har lagt frem til hende.
Vi synes, et år er lang tid, hvor hun ikke har tilbragt en hel nat i egen seng, og vi vil gerne lære hende at sove selv.
Har du nogle gode råd til, hvordan vi kan vænne hende af med at komme ind på madrassen hver nat?
Hun falder i søvn i egen seng og kommer så i løbet af aftenen/natten.
Med venlig hilsen
L