Brev:
Rytmen er ved at vende
2. april 2010
Alder:
5 mdr.
Rytmen er ved at vende
Kære Helen,
Vi kan allerede mærke en stor forskel på Silles rytme. Hun spiser mere, sover længere og er længere tid vågen. Dejligt.
Lige et enkelt spørgsmål:
Om morgenen hvor hun før vågnede kl. 05/06 og fik flaske. Vågner hun nu 06.30. Skønt! Ser rytmen så sådan ud?
06.30 Flaske
07.30. Grød og puttes herefter
Eller
06.30 Flaske
08.00 Puttes og får først grød efter en lur
Mange hilsner Helle