Brev:
Fra 3 til 2 lure dagligt
31. marts 2010
Alder:
7 mdr.
Fra 3 til 2 lure dagligt
Hej
Hvordan går vi fra 3-2 lure dgl og hvornår ved jeg han er parat....... jeg synes virkelig ikke at jeg kan holde ham vågen mere end 2,5 - 3 timer af gangen, så er hans øjne helt røde.....
Han sjatsover lige nu meget sover mellem 30 - 45 min og er slet ikke frisk og er så træt igen efter 1 - 1,5 time nogle gode råd ???
Venlig hilsen
Tanja