Brev:
Vand er vel bedst?
31. marts 2010
Alder:
6 mdr.
Vand er vel bedst?
Hej Helen.
Jeg har bare et enkelt spørgsmål til dig vedrørende mælk.
Min kærestes familie er nogle ordentlige mælkemennesker:), og der får man mælk til alle måltider. Jeg er da også glad for mælk, og vil ikke undvære det til min morgenmad. Selv er jeg opvokset med at drikke vand til måltiderne, og det er vand man slukker tørsten i, ikke mælk, juice eller saftevand.
Jeg vil gerne at vores søn nu lærer helt fra starten af at drikke vand - for det er vel det der er bedst? Han er selvfølgelig for lille til at drikke mælk endnu, men senere vil jeg da heller at det er vand han gerne vil have, og ikke drikker for meget mælk..?
Er jeg helt forkert på den?
Med venlig hilsen
Helle