Brev:
Mad til 4½ mdr
8. juni 2004
Alder:
4 mdr.
Mad til 4½ mdr
Jeg har en datter på 4½ måneder. Hun er født med 4 kilo og 54 cm. Har altid spist godt. Den sidste månedstid synes jeg, at det er blevet lidt voldsom. Nu spiser hun 5-6 flasker mme à 250 ml. Er det måske på tid, at jeg starter med at give hende vælling og eller skemad?