Brev:
Rugbrød og kød
18. marts 2010
Alder:
9 mdr.
Rugbrød og kød
Hej Helen.
Lige to korte spørgsmål:
Hvornår må de små begynde at få rugbrød med kerner?
Og hvornår må de få kød, som er stegt og altså ikke kogt eller tilberedt i ovnen?
Vi laver ofte sammenkogte retter, hvor kødet først bliver stegt på panden og derefter koges mørt i en sauce i sautépanden. Er det ok at give det til barnet, hvis vi skærer det i små stykker? Min datter kan fint tygge det og spiser generelt med stor appetit :o)
Hilsen Mette