Brev:
Vågner meget tidligt - 6 mdr.
17. juni 2004
Alder:
6 mdr.
Vågner meget tidligt - 6 mdr.
Hej
Jeg har en datter på 6 mdr. Hun er begyndt at vågne ved 4 - 4.30 tiden om morgenen (hun plejer at vågne ved 6 tiden )
Det skal lige siges at hun er ved at få 2 tænder.
Hun bliver ammet + får grød /mos 3 gange om dagen + jeg ammer hende inden jeg går i seng.
Kan jeg gøre noget anderledes?
På forhånd tak.
Den lidt trætte mor :-)