Brev:
Smider sutten hele natten
17. juni 2004
Alder:
5 mdr.
Smider sutten hele natten
Vi har en datter på 5½ måned. Hun begyndte at sove på eget værelse (lige ved siden af vores), da hun var 3 måneder gammel. Der var ingen problemer om natten - hun sover med sut.
Men for ca 14 dagen siden er hun om natten begyndt at smide sutten næsten en - to gange hver time og begynder at ligge og hapse efter den, indtil hun bliver mere og mere vågen.
Vi skynder os ind hver gang og giver den til hende, inden hun begynder at vågne. Men vi er nu meget trætte om dagen, oven på dette natteroderi!
Skal vi tage "en kold tyrker" om natten, hvor hun skal lære at sove uden sut eller skal vi holde ud, indtil hun selv kan tagen sutten i munden om natten?