Brev:
Vil ikke tage sin mælk
2. marts 2010
Alder:
7 mdr.
Vil ikke tage sin mælk
Hej Helen
Min datter er nu blevet 7 mdr og måler 70 cm og vejer godt 10 kg. Problemet er at hun pure nægter at tage sin flaske med mælk (stoppede amningen da hun var knap 6 mdr fordi hun ikke ville mere)
Vores dag ser sådan ud:
Kl 6 Vågner
kl 6.30 Flaske (er meget heldig hvis hun spiser 150 ml)
kl 9 Grød baseret på MME
Sover fra 9.30-11.00
kl 12 grøntsagsmos med kød og vand af kop (drikker stadig kun meget lidt)
kl 14 Tilbyder flaske men hun går helt amok og drikker intet
14-15 sover
prøver flere gange at tilbyde flaske men hun græder og vridder sig væk
kl 17 grøntsagsmos med kød og vand af kop
kl 19 Flaske (nogle gange drikker hun mellem 50 og 200 ml eller også nægter hun igen pure)
kl 19.30 godnat
mellem kl 21.30 og 24.00 er hun meget urolig og græder vil gerne have sutten og hvis jeg er heldig kan jeg få hende til at drikke 50 ml MME)
fra 24.00 til 6.00 er der ro
Hvad sulan skal jeg stille op når hun bare ikke VIL drikke???? hendes bleer er våde når hun bliver skiftet hver 3. time. Hun er meget pylret for tiden og jeg mistænker lidt tænder på vej (hun har stadig ingen)
Med venlig hilsen
En mor som efterhånden er meget frustreret over at være mor :-(