Brev:
Fugtig og kold
2. marts 2010
Alder:
8 mdr.
Fugtig og kold
Kære Helen
Har virkelig problemer med at regulere Augusts temperatur om natten. Vi sover i ca 18-20 grader. Det er som om han på samme tid er for varm og dermed sådan lidt fugtig på huden og kold. Han har sovet i ulddragt, men igår var han fuldstændig badet i sved og jeg gav ham i stedet uld body + bomuldsdragt på, hvorefter han virkede kølig med stadig fugtig i nakken og på ben/arme. Jeg tænker lidt at det evt kan have noget at gøre med at den nye madras vi har købt er af latex?? Måske kan han ikke "ånde" når han ligger på den??
Når han om dagen sover lur i voksiposen er han altid dejlig varm og tør på kroppen når jeg tager ham op.
Hvad tænker du og hvad er din erfaring ?
Mange hilsner
Jane