Brev:
William bider mig
14. juni 2004
Alder:
11 mdr.
William bider mig
Hej og tak for en super brevkasse
Min søn William er begyndt at bide og finder det meget underholdende. Det ses tydeligt at det ikke er i forbindelse med vrede men kådhed.
Jeg prøver at være konsekvent i brugen af ordet nej, men han lader ikke helt til at forstå det, kigger lige på mig når jeg siger det og sætter ellers tænderne i mig eller far igen.
Hvad kan vi mere gøre?
Jeg må hellere huske at skrive han kun er 11 mdr.
Venlig hilsen
Natacha og den lille vampyr William