Brev:
Natteroderi - kold tyrker?
2. februar 2010
Alder:
10 mdr.
Natteroderi - kold tyrker?
Hej Helen,
Vores datter er nu blevet 10 mdr. og har indtil for et par uger siden sover rimeligt om natten, kun afbrudt af to små amninger.
Men nu er hun begyndt at sover rigtig dårligt, vågner og er ked af det, brystet kan godt trøste (nb. hun bruger ikke sut). Men nogle gange er hun så vred at vi skal gå en tur op og ned af gulvet. Tror du hun er ved at være klar til at vi stopper med bryst om natten? Jeg er ved at være lidt mere venlig stemt overfor en såkaldt kold tyrker....
Det skal tilføjes at jeg sover på en sovesofa i hendes værelse, og hun kommer over til mig og sover næsten med det samme når jeg går i seng (hun hører mig). Hvis man vil tage en såkaldt kold tyrker skal jeg så begynde at sove i et andet værelse i samme hug eller er det mon for meget?
Og nu vi er ved den kolde tyrker, tror du det er bedst at det er mig (når jeg bare er vedholden) eller far der gør det. Hun er jo mors pige......
Og hvad med aftenamningen skal vi også stoppe med den på samme tid???