Brev:
Hun VIL ind til os
2. februar 2010
Alder:
20 mdr.
Hun VIL ind til os
Hej igen,
Det er lidt forskelligt hvad tid vi putter vores datter, vi har både prøvet at putte hende 19.30 - 20.00 - 20.30 - 21.00 - 21.30. Men uanset hvor træt hun er, så er det en kamp på mellem 45 min. og 1,5 time.
Vi vækker hende så normalt kl. 8 om morgenen og så kommer hun i vuggestue kl. 9. Og sover lur - ofte max. 1,5 time i løbet af dagen.
Vi prøver at vække hende kl. 7 nu, som du anbefaler, og håber at det vil gøre hende træt, så vi kan putte hende kl. 20.
Når hun vågner om natten prøver jeg at putte hende igen i egen seng, men hun VIL ind til os, og bliver helt ulykkelig, indtil hun får lov. NÅR hun så kommer ind til os, falder hun i søvn på 2 sek.
Hun har nu sovet hos os i flere måneder, og tror det bliver rigtig svært at vænne hende fra det igen!
Hilsener,
den trætte mor :-)