Brev:
Varmt vand eller koldt vand?
7. januar 2010
Alder:
7 mdr.
Varmt vand eller koldt vand?
Hej Helen igen...:-)
I nat da jeg skulle give Alexander en flaske, fik jeg vækket min kæreste og fik ham til at gå ud og lave den. Jeg syntes ikke jeg kunne høre at mikroovnen var igang, så jeg spurgte ham om han havde haft den i mikro. Han sagde nej, og at han bare havde taget varmt vand fra hanen, og at det havde han da gjort før. Jeg blev meget forarvet, og stod demonstrativt op og lavede en ny flaske af koldt vand og i mikro....
Jeg har hele morgenen tænkt på denne episode, og har søgt en smule på nettet for at se hvem der er galt på den, jeg er jo overbevist om at jeg har ret :-)
Håber du kan hjælpe mig med at få problemet afklaret!
Hilsen
Karina