Brev:
Igang med sødmælk?
7. januar 2010
Alder:
7 mdr.
Igang med sødmælk?
Hej Helen.
Manke tak for dit svar. Det har allerede hjulpet os rigtig meget. Alexander er blevet sig selv igen, og der er hul igennem :-)
Men dit svar leder mig lidt hen på et andet spørgsmål.
Og det er med hensyn til mælken...
Hvornår skal han begynde med sødmælk. Jeg har været lidt igang, men dit svar fik mig fra det igen. Skal det i maden osv.
Mange hilsner
Karina