Brev:
Vil ikke putte sig
6. januar 2010
Alder:
10 mdr.
Vil ikke putte sig
Hej igen
Vi har nu forsögt at lade vores datter sove inde hos sig selv. Hun vågner som hun altid har gjort og ville have sut eller blive ammet. Andre gange kan hun også bare vågne og väre helt frisk, som jeg tidliger har skrevet om.
Det har väret kämpe problem at putte hende hver aften, Vi har forsögt at have hende i armene og hun falde i sövn på den måde. Nu vil hun ikke väre i armene...skubber sig selv väk, men når jeg ligger hende i sin seng er hun hellere ikke tilfreds.. Det ender med jeg har hende oppe og ned igen.
Og hun er trät, når jeg skal putte hende.. men vil bare ikke sove.
Hvorfor skubber hun sig väk ?
Er det et tegn på hun vil ligge ned og sove?
Jeg vil gerne läre hende at sove selv, mens jeg ligger ved siden af... er tidspunkten ret at göre, når hun nu ikke vil väre i armene på mig?
Z.D