Brev:
Er begyndt at gylpe
3. januar 2010
Alder:
6 mdr.
Er begyndt at gylpe
Hej Helen,
Min søn på 6 1/2 mdr. startede med at gylpe efter han var blevet 4 mdr. Dette sker især når han har fået amme mælk!
Han vejer 12 kg og har nok fået for meget mælk de sidste par mdr. Nu får han ikke engang et bryst, da jeg forsøger at bremse ham iden han tømmer det første bryst, således det hele ikke kommer op igen.
Han er nu begyndt at gylpe grød (havregrød bla. ) op - det ligner, at det primært er vanden der kommer op. Han er meget glad også for vand og drikker gerne vand til hans grød.
Han får 1 dl kogt vand også blander jeg pulveret i som angivet på pakkerne.
Får han for meget at spise?
Jeg er netop startet på at følge din angivne madprogram og syntes at han nu får endnu mere mad og amme mælk end tidligere.
Hilsen
Udlandsdanskeren