Brev:
Hvor meget søvn i løbet af dagen?
19. december 2009
Alder:
6 mdr.
Hvor meget søvn i løbet af dagen?
Hej igen!
Jeg skal bare lige høre dig - nu arbejder vi lidt på at skære powernappen væk om aftenen. Skal jeg så lade hende sove ekstra lang middagslur?
Jeg plejer at vække hende kl 16, men hun kan sagtens sove længere hvis det skal være.. Det plejer jo så bare at forsinke powernappen, som yderligere forsinker nattesøvnen.
Kærlig hilsen
Sophie