Brev:
Hvor meget mad i løbet af dagen?
19. december 2009
Alder:
6 mdr.
Hvor meget mad i løbet af dagen?
Hej Helen
Nu da min datter er fyldt et halvt år, vil jeg bare lige høre om jeg skal til at give hende mere mad i løbet af dagen?
Hun får somregel frugtgrød på risgrød omkring middag, og grøntsagsmos omkring 18.
Og hvordan foreslår du at jeg ligger det ind i hendes dagsplan?
Kærlig hilsen
Sophie