Brev:
Pebermynteolie ved forkølelse
18. december 2009
Alder:
19 mdr.
Pebermynteolie ved forkølelse
Hej Helen,
Vi har fået et godt tip om, at man ved et barns forkølelse og de dertil hørende natte-problemer, kan hjælpe ved at hænge en lille klud med et par dråber pebermynteolie ved siden af sengen. På den måde, lettes barnets luftveje, og det kan sove roligere - uden problemer med at få luft pga. både sut og snot :0)
Vi prøvede det én nat - og det virker perfekt, men er kommet til at tænke på, om det mon er en god ide - olier er jo kraftige og sådanne helse-ting, kan jo også have mindre heldige effekter.
Kender du noget positivt/negativt ift. til dette?