Brev:
Væk fra sutteflaske om dagen
18. december 2009
Alder:
11 mdr.
Væk fra sutteflaske om dagen
Hej Helen.
Nu er mine tvillinger 11 mdr. og skal starte i dagpleje d 4 januar. men jeg synes det ville være lidt træls at skulle slæbe flasker med frem og tilbage. og er det ikke også ved at være på tide at venne dem fra det, selv om de stadig er glade for den.. men spørgsmålet er så: hvordan jeg fylder det hul ud der bliver der?
Lige nu ser det sådan ud:
Morgen: grød
formiddag: sutteflaske og ind og sove
middag: rugbrød
eftermiddag: sutteflaske og ind og sove
aften: kartoffelmos, med kød og grøntsager
og så godnat mælk kl 20 ca
Men vi skulle gerne af med det mælk, så kan du ikke lave en god plan til mig som du har gjort de forgående gange. de har været til stor hjælp.
Hilsen Lotte.
- Og glædelig jul