Brev:
Vaccinationer
3. juni 2004
Alder:
3 mdr.
Vaccinationer
Først vil jeg starte med at sige tak for det meget fyldestgørende svar, sidst jeg havde et spørgsmål.
Nu har jeg et spørgsmål ang. vaccinationer.
Jeg har lige fået min 3 måneder gamle datter vaccineret. Flere mødre havde på forhånd advaret mig om, at hun sikkert blev syg med høj feber, etc., men heldigvis kom der ingen reaktion. Vil det sige, at jeg kan regne med, at hun heller ikke bliver syg, når hun skal have næste omgang Di-Te-Pol-Ki?
Desuden vil jeg gerne spørge, om der er noget om snakken om, at MFR-vaccinen kan være skadelig. Jeg ved godt, at der er længe til, at vi skal tage stilling til, om hun skal have den, men alligevel - er der en risiko ved MFR?
Med venlig hilsen og på forhånd tak
Siljes mor