Brev:
Tredje måltid og væske
18. december 2009
Alder:
5 mdr.
Tredje måltid og væske
Kære Helen
August er 5,5 mdr og vi er nu godt igang med grød efter formiddagslur og mos om aftenen. Vi sørger for at træne vand i kop sammen med måltiderne, men det er ikke så meget væske der ryger ned her. August er heldigvis ret vild med at spise og jeg kan tydeligt mærke at han har mistet interessen lidt for brystet. Det er jo dejligt, men jeg har lige to spøprgsmål.
Dels hvornår kan jeg introducere et tredje måltid fx morgenmad? og dels hvordan sikrer jeg mig at August får nok væske, hvis han ikke drikker ved brystet mere end en 4-5 i løbet af et døgn? Det undrer mig i øvrigt lidt at han tilsyneladende stadig er meget sulten om natten og vil ammes 3 gange. Han vågner fx altid ca 2,5 timer efter han er faldet i søvn og vil spise.. ?
Glæder mig som altid til dit svar
Mange hilsner
Jane