Brev:
Grød i stedet for vælling
16. december 2009
Alder:
4 mdr.
Grød i stedet for vælling
Hej..
Jeg vil bare høre om det er okay at give min søn på 4½ mdr grød til natten i stedet for vælling. Han har været glad for vælling, men gider det ikke mere. Kan det give ham uro i maven at få grød inden han skal sove??
Med venlig hilsen
Bertram's mor