Brev:
Flaske om natten - 10 mdr.
9. november 2009
Alder:
10 mdr.
Flaske om natten - 10 mdr.
Kære Helen
Augusta er nu 10 mdr og har fuld fart på. Hun er begyndt at gå, hun kan godt selv, dog kniber det med balancen og derfor er hun tryggest ved at holde os i hånden. Hun tog sig et styrt da hun og vi fandt ud af, at hun kunne. Hun kravler ikke, men kommer frem på numsen.
Nå, det var et sidespring, som egentlig bare var for at belyse, at hun har fart på.
Hun er begyndt at vågne om natten. Førhen kunne hun sagtens sove igennem. Fra 19-19.30 til omkring 5.30-6.30.
Nu vågner hun mindst en gang om natten og kan slet ikke finde ro.
Hun får en tør ble da den ofte er meget våd. Dette er kun hvis nuseri ikke virker. Det ender altid med en flaske, fordi hun kører sig selv op. Hun får også tilbudt vand og drikker det også, men det er kun flasken der gør at hun falder i søvn igen. Hun ligger i vores seng og får den.
Jeg vil jo meget gerne skulle undgå at hun spiser om natten, omvendt har jeg ikke tålmodighed til at stå i halve og hele timer med et barn der ikke kan finde ro. Slet ikke hvis hun vågner igen efter 1 time, så er det jo nemmest med flasken....
Har du nogle gode råd til hvordan vi kommer væk fra den natflaske. Hun får iøvrigt en flaske før hun sover og der spiser hun som regel 200 ml.
Hun spiser og drikker godt i løbet af dagen.
Håber du kan hjælpe.
Med venlig hilsen
Camilla