Brev:
Hvilke putteritualer
8. november 2009
Alder:
7 mdr.
Hvilke putteritualer
Hej Helen
Hvilke putte ritualer kan jeg anvende nu hvor min søn er 7 mdr. gammel?
Som det er nu, er ritualet, at han får nattøj på, hygger sig 10 min. med os, får en flaske og bliver puttet. Herefter falder han hurtigt i søvn.
Hilsen M