Brev:
Hvor meget grød i starten ?
8. november 2009
Alder:
4 mdr.
Hvor meget grød i starten ?
Kære Helen
Vi er startet på at give vores søn på 4 mdr grød - risgrød - og indtil vidre kun i form af små smagsprøver en gang om dagen ca ved en 17-18 tiden.
Hvor meget skal jeg give ham af gangen og hvornår kan jeg øge?
Hvor mange gange om dagen skal jeg give ham ?
Kærlig hilsen
Jane