Brev:
Mad efter sygdom - 2 år, 9 mdr.
7. november 2009
Alder:
2 år, 9 mdr.
Mad efter sygdom - 2 år, 9 mdr.
Hej Helen
Tak for beroligende svar sidst - vi har nu igen en glad pige:-)
Til gengæld har hun haft nogle virusinfektioner, først falsk strubehoste og så en eller anden virus der gav høj feber og ondt i halsen!
Nu er hun feberfri og har haft en god dag i dagplejen.
For at sørge for at hun spiste og drak fik hun popcorn og is og alt muligt lækkert, også efter råd fra lægen. Hvordan vænner vi hende nu til at spise normalt igen? Skal vi bare være konsekvente og sige at der ikke er mere is (f.eks.)?
Hun er en spinkel pige og har nok tabt 1 kilo (hun vejer sikkert 12 kilo nu). Man kan tydeligt se på kroppen og i ansigtet at hun har tabt sig.
Hun er ikke så villig til at spise og drikke efter hun har været syg. Derfor nøder vi hende, men det irriterer hende til sidst.
Venlig hilsen
Trekløveret