Brev:
MME og vælling?
7. oktober 2009
Alder:
4 mdr.
MME og vælling?
Hej Helen.
Hvilken type MME skal man starte op med til grød hvis barnet ikke tidligere har fået grød? Altså bruger man 1 eller 2 - fx Allomin 1 eller Allomin 2? Og hvorfor?
Og vil Nan H.A. være en ide til allergidisponeret barn og kan det også bruges i grøden?
Hvis jeg nu vil mætte min dreng godt til natten men ikke give MME eller vælling på flaske, da jeg frygter det så vil ødelægge amningen, kan jeg så i stedet fx give det i kop / flaske med drikketud?
Altså jeg tænker om det ikke på samme måde forstyrre hans lyst til at spise hos mig som en rigtig flaskesut...?
Og vil det gøre en forskel i forhold til søvnen med lidt vælling fx kl 20? Der vil vel gå noget tid før han kan spise nok grød til at det mætter nok til at gøre forskel...
Christina