Brev:
Kørt træt i havregrød
7. oktober 2009
Alder:
21 mdr.
Kørt træt i havregrød
Hej Helen
Max er ved at vaere koert traet i havregroed. Han har faaet det hver evig eneste morgen siden han har kunnet spise det, og nu er det bare for kedeligt.
Jeg tror jeg har proevet alle toppings der findes og nu vil jeg hoere om der er et alternativ. Jeg har proevet at give ham havregryn og mysli med maelk, men det kan han ikke rigtig lide at have i munden og spytter det ud igen. Jeg er selv vokset op paa havregroed og ved at der ikke er noget som maetter bedre end det. Derfor har jeg altid paa fornemmelsen af at han ikke bliver maet hvis han faar et stykke broed eller en havregrynsbolle i stedet. Jeg vil forsat tilbyde ham havregroed men har brug for et alternativ som jeg kan tilbyde ham af og til.
Hvordan ser det ud med vanilje og kanel er det ok at bruge det i groed og ymer, eller skal det betragtes som en slags sukker?
Mange hilsner
Pernille