Brev:
Mor skal ud af børneværelset
6. oktober 2009
Alder:
2 år, 4 mdr.
Mor skal ud af børneværelset
Hej Helen.
Undskyld jeg skriver så meget i den her tid, men synes hele tiden der er noget.
Denne gang er det ang vores lille pige. Jeg har før skrevet at jeg ligger inde ved hende til hun sover, da hun var meget ked af det og det har også virket fint, men nu er det kørt helt af sporet igen, hun ligger og fjoller og griner en halv time til tre kvarter inden hun sover og jeg tænker at det er på tide at jeg kommer ud af værelset :o)
Men men men... Hvordan????
Jeg har prøvet og så ligger hun og kalder og kalder i et væk, hun græder ikke men kalder kun på mor, hun begynder dog at græde lidt til sidst når hendes kalden ikke virker.
Ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an, hun er jo ikke rigtig ked af det, så tænker lidt at hun måske prøver mig af??? Jeg vil virkelig gerne ud af værelset da jeg er lidt træt af at hele min aften går med det, men vil jo heller ikke gøre lillepigen utryg. Vil lige sige at far slet ikke kan putte. Det går helt i hårdknude...
Har du nogle gode råd?
Skal jeg bare blive ude når jeg er gået eller skal jeg gå frem og tilbage og i så fald, hvor længe skal jeg blive ved med det? for hvis jeg kender vores pige ret, bliver hun ved med at kalde så længe hun ved at jeg kommer af det :o)
Mange hilsner fra mig :o)