Brev:
Babyer og støj
26. maj 2004
Alder:
1 mdr.
Babyer og støj
Hej med dig!
Jeg har et lille spørgsmål, det kan virke lidt dumt men alligevel.
Vi er så heldige at have fået en lille pige, der nu er 6 uger gammel. I den forbindelse ville jeg blot høre om der eksisterer nogle generelle erfaringer med hensyn til babyers tolerence over for støj? Det vil sige hvornår begynder de fx. at få deres søvn forstyrret af f.eks. almindelige fjernsyns lyde
Med venlig hilsen
M