Brev:
Snart et år, - stadig flaske?
12. september 2009
Alder:
12 mdr.
Snart et år, - stadig flaske?
Hej Helen.
Gustav er nu næsten 12 måneder gammel. Han har det rigtig godt, har gået selv i snart to måneder. Og er nu begyndt at blive så god til det, at der snart kommer ligefrem kommer lidt løb på indimellem.
Gustav går i dagpleje, og det fungerer fint. Dagplejen fortæller os dog at Gustav næsten intet spiser i løbet af dagen. Til aften spiser han som regel rigtig godt (spiser nu alt mad som vi får).
Han bliver puttet omkring kl 19.00. Her får han en flaske og spiser faktisk omkring 200 ml. Inden vi går i seng, plejer han at vågne og får så igen en flaske på ca. 200 ml.
Mit spørgmål lyder på:
For han for meget flaske?
Hvornår skærer vi ned på dem?
Begge flasker eller en af gangen?
Hvordan griber vi det an med at han ikke vil spise om dagen?
Glæder mig til dit svar.