Svar: Er the skadeligt?
26. maj 2004
Alder:
2 år
Kære Katja
Der findes jo mange former for te, men generelt mener jeg ikke at te er skadeligt for et barn, i hvertfald ikke i små mængder, som en kop om dagen jo må siges at være.
Kamillete er jo et gammel husmoderråd for mange ting og er brugt i flere generationer.
Der har på et tidspunkt været snak om at te kunne virke allergifremkaldende, da det jo er lavet på 'græs'. Men der skulle så vidt jeg er informeret ikke være belæg for dette.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske