Brev:
Er the skadeligt?
26. maj 2004
Alder:
2 år
Er the skadeligt?
Er the skadeligt for et barn på 2 år?
- Er det helt i orden at lade dem drikke en kop the om dagen eller skal det helst undgås? Der kommer både mælk og sukker i og det er jo en "voksendrik" ligesom kaffe.
Jeg hørte en gang at det kan skade/hæmme børns vækst, er det rigtigt?
Med venlig hilsen
Katja