Brev:
Sove på altan om dagen
9. september 2009
Alder:
2 mdr.
Sove på altan om dagen
Kære Helen
Jeg har problemer med at få min søn August på 9 uger til at sove herhjemme på altanen (eller i soveværelset i sin lift) i løbet af dagen.
Jeg har uden at tænke over det måske vænnet ham til at sove når barnevognen triller. Ihvertfald sover han nærmest prompte når jeg går ud med vognen og den vel at mærke er i bevægelse. Så snart jeg stopper op f.eks. for at drikke en kop kaffe et sted, så vågner han. Desuden er jeg ved at være så træt af at gå og gå i flere i timer om dagen, at jeg gerne vil have ham til at sove herhjemme. Jeg har mulighed for at lægge ham til at sove på altanen i en barnevogn enten i liften som han sover i om natten eller i den voksipose jeg har i sinde at købe i denne uge.
Har du et godt råd til mig ?
Kærlig hilsen
Jane