Brev:
Min søn vil ikke spise - 7 mdr.
9. september 2009
Alder:
7 mdr.
Min søn vil ikke spise - 7 mdr.
Kære Helen.
Tak for dine altid gode ideér, det er virkelig brugbart. Han har lært at falde i søvn uden bryst.
Det kørte også fint med din plan for mad, og han spiste efterhånden varieret. Den sidste uge har han dog ikke villet spise ordentligt. Dagen plejer at se sådan ud.
7.00 grød, vil IKKE spise, gumler kun i det han får i hånden
9.00 ammes og lur
11.00 tilbydes mos men spiser kun et par skefulde.
12.30 ammes og lur
15.00 spiser lidt grød med frugt
17.30 spiser et par skefulde aftensmad.
19.00 ammes og i seng.
Sover i sin egen seng til kl 06.15 Ammes kl 22, kl 2 og kl 4.30.
Hvorfor mon han lige pludselig ikke vil spise. Ammer jeg for meget? Ville bare ikke trappe mere ned, nu hvor han ikke spiser. Tænder? Han har ikke forstoppelse. Mad er det han plejer at få.
Han er glad og er lige begyndt at kravle rundt i hele huset. Men jeg synes jo han skulle spise min gode mad, suk... Ideér?
Kærlig hilsen
Marie