Brev:
Overgang til fast føde - 5 mdr.
8. september 2009
Alder:
5 mdr.
Overgang til fast føde - 5 mdr.
Hej Helen,
Min datter er lige begyndt på fast føde (d.23 i denne måned fylder hun ½ år), men jeg syntes ikke at det går så godt, hun er ikke særlig interesseret, hun vil helst bare have bryst!!
Jeg begynder at få lidt stress over om, hun rent ernæringsmæssigt, bliver dækket? Hun får grød til morgen og grøntsagsmos til aften og spiser alt fra en-to skefulde til 10 max. men jeg skal virkelig nøde hende!!!
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Annette