Brev:
Afbrudt nattesøvn - 19 mdr.
24. maj 2004
Alder:
19 mdr.
Afbrudt nattesøvn - 19 mdr.
Vi har en datter på nu 19 måneder, som har et meget rodet nattemønster.
Jeg ligger hende ved 19.00-19.30 tiden uden de store problemer, bliver hos hende til hun sover.
Hun sover som regel til ca 2.00. og derefter vågen i ca 2 timer.
Nogle gange ligger hun bare og snakker, andre gange kan hun skrige i en time og er ikke til at komme i kontakt med. Jeg plejer at tage hende op og svøbe en dyne om hende, da hun slår og sparker + skriger.
Vi kan være heldige at hun sover en hel nat ca 1-2 dag om ugen, hvilket vi nyder.
Hun står altid op ved 5.00-5.30 tiden lige gyldigt om hun har været vågen om natten eller sovet.
Hvad kan vi gøre for vores datter, så hun kan få en bedre søvn og vi kan få en bedre forståelse for hvad der sker.
Med venlig hilsen
Marie