Brev:
Amning om natten 6 mdr. gammel
24. maj 2004
Alder:
6 mdr.
Amning om natten 6 mdr. gammel
Hej
Jeg har en datter på knap 6 mdr. som bliver ammet + får grød 2 gange dagligt.
Hun kommer i seng ved 19- 19.30 tiden og vågner for det meste 1 gang om natten (03)og har dog også sovet til 05 uden at vågne:-)
Hun er så begyndt at vågne kl 5 hver morgen, hvilket jeg syntes er lige tidligt nok :-(
Er det meget normalt ?
Jeg har prøvet at amme hende i sengen og så lagt hende til at sove igen, men det er kun lykkes et par gange.
Hvornår er det at man siger at et barn kan sove natten igennem og behøver mad i løbet af natten?
På forhånd tak
:-) Heidi