Svar: Vægt 5 måneder gammel
24. maj 2004
Alder:
5 mdr.
Kære bekymrede mor
Vil du så stoppe med den bekymring! Du har en søn som stortrives på den mælk du giver ham og som du selv skriver, så bliver han jo ikke overfordret:o)
Det lyder rigtig fint det hele og jeg er sikker på at han nok skal finde sit leje, når han på et tidspunkt begynder at bevæge sig mere rundt.
I forhold til mobilisering og 'store børn' så er der jo to måder at se dette på. Enten bliver børnene store fordi de ikke bevæger sig, eller også bevæger de sig ikke fordi de er store...uanset hvad, så skal de nok begynde at trille rundt på et tidspunkt og vægten vil udligne sig. Samtidig vil den øgede mængde skemad også have en vis indflydelse.
Fortsat held og lykke med ham.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske