Brev:
Amning og putning - 6 mdr.
13. august 2009
Alder:
6 mdr.
Amning og putning - 6 mdr.
Kære Helen.
Tak for dit svar mht mere rigtig mad til min dreng. Det går fint nu med flere måltider, grøntsager og kød. Selvom han følger planen om dagen, vågner han imidlertid stadig, næsten hver anden time fra han puttes kl 19 til han står op kl 6. Den eneste måde jeg kan få ham til ro er ved at amme ham. Hvis far prøver bliver han meget ked af det og er svær at trøste igen.
Men det kan da næsten ikke være sult alle de gange? Han har før kunnet sove ihvertfald fem timer i træk. Det er generelt et problem at andre ikke kan putte ham også om dagen. Jeg får snart brug for at kunne være væk nogle timer om aftenen og midt på dagen i løbet af den næste måned. Hvordan kan vi øve lidt?
Vil gerne blive ved med at amme, men svært at han er blevet så afhængig af det for at falde i søvn/sove videre.
Kærlig hilsen
Marie