Brev:
Vælling eller grød?
12. august 2009
Alder:
2 mdr.
Vælling eller grød?
Hej Helen.
Jeg vil lige høre dig angående vores dreng på 11 uger. Han får modermælkerstatning, men det er som om han ikke bliver ordentligt mæt af det.
Han er en stor dreng vejer 7700gram. Han spiser hver tredje time og tar 240-260 ml.
Må jeg give ham en flaske vælling eller lidt grød?
Mange hilsner
Mig